Siri Kuliah Ust Azhar Idrus

Tuesday, February 5, 2008

Tak penah tengok ker Ustaz nih..?

Salam..
My 2nd post for this blog ;) Giler lama gue tak menulis a.k.a merapu.. Blog baru siap semalam.. ntah .. tetiba rasa bersemangat utk membuat blog.. mujur baru..

Ari nih gue tanak merapu banyak sangat.. pasal gue tarak idea.. tapi bagi sapa-sapa yang lom penah dengar atau tengok video atau pon pegi kuliah ustaz azhar nih, gue rasa baik korang layang dulu la video kuliah dari youtube nih.. Insyallah.. mana tau kot-kot terbuka hati korang nak g surau atau sejid.. yang penting ada niat nak pegi.. ke guaner..?




-haram menyokong orang zalim-

Kuliyah Maghrib Minggu ke3 Ustaz Azhar Idrus Di Masjid Balok Jaya 2 - Kuantan pada 21 Januari 2008

::: jangan sesekali kita cenderung hati pada golongan yang zalim .. kerana kita akan dibakar dalam api neraka .. na'uzubillah .. patuhilah apa yang telah allah turunkan dalam al-quran .. pencuri potong tangan .. bukan denda dengan wang ringgit .. penzina (bujang - teruna) rotan 100 kali .. bukan denda atau penjara ..

tapi kerajaan yang ada sekarang ini .. adakah mereka melaksanakan apa yang telah allah tetapkan dalam al-quran .. fikirlah wahai orang-2 yang mengaku beriman pada allah .. :::

Video kuliah kat atah tu gue cilok dari laman web siputonline.blogspot.com

No comments: