Siri Kuliah Ust Azhar Idrus

Tuesday, February 5, 2008

Welcome to SESumpahGarage - Ur Kuliah Store!

Salam.. Sekian lama gue menyepikan diri.. sejak penutupan SESumpahStore.org, gue dah tawar hati untuk membuat laman web. Ntah kenapa hari nie terbuka plak hati ini untuk membuat sebuah laman web.. Mungkin dah menjadi darah daging gue di alam internet ini untuk membuat laman web kot..

Akan tetapi, laman web yang baru nie bukanlah untuk mendownload music lagik.. bukan cam dulu.. dah takder lagik dah Music Store/Music Garage.. semua tu dah berkubur.. So..? apa yang baru yang akan gue bawak untuk korang semua..? apa yang korang semua bleh donload dari gue..?

Terimalah Kuliah Store dari gue, sebagai Santapan Rohani.. Ya! santapan rohani setelah bertahun-tahun hidup dalam keadaan melalaikan.. Moga Allah membuka pintu hati kita semua untuk kembali ke jalan yang diredai yakni jalan kebenaran.. Amin..
Wassalam..

No comments: